09
okt.
07

Pakutakse raamatuid!

Mulle potsatas meilboxi hea pakkumine – kirjastuse Kupar pankrotipesas on veelgi saadaval hulk raamatuid ülisoodsa hinnaga.

Nimekiri on pikk ja xls formaadis, nii et siia ei kleebi. Aga raamatuid on mitmelt alalt, igale maitsele. Kui keegi huvi tunneb, pange siia mingid kontaktandmed, saadan nimekirja edasi. Kellel mu meiliaadress olemas, võib muidugi otse meilida.

Hinnad jäävad vahemikku 5-50 eeku.

Lugemine on ju mõnus!
3 Responses to “Pakutakse raamatuid!”


  1. 1 Shalaya
    09/10/2007, 12:33

    palun lahkelt mulle nimekiri saata 🙂
    shalaya.jaburteelaudkond@mail.ee

    tänud!

  2. 2 Kirjatsura
    09/10/2007, 14:29

    Jessas, see Kupra pankrotipesa on küll ammendamatu varasalv. Nii kaua kui ma mäletan, on nad neid pankrotipesa-raamatuid müünud:)

  3. 3 Anonymous
    14/10/2007, 10:03

    Mulle võib ka nimekirja saata.
    mina.mina.004@mail.ee


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


