26
Dec
07

(Jõuluseid) elutarkusi

Martiini kõrvale on parim sakumm värske kurk.

******

Äärmiselt lahe on öösel kell pool kolm heas seltskonnas veini limpsida ja koera psühholoogiat analüüsida.

******

Hapukapsa ja kohvi järjestikune manustamine tekitab WC ukse taha järjekorra.

******

Jõulupakkide ümbert võetud paber põleb küll, aga puud selle abil põlema ei hakka.

******

Kõige targem on pühade ajal hoopis tööl olla – pole aega ennast paksuks süüa (seda ütles mu 19-aastane poeg).

2 Responses to “(Jõuluseid) elutarkusi”


  1. 1 Tiia
    26/12/2007, 01:29

    Martiini ja kurk – EEII lähe mitte😀 Martiini mu lemmik, kurgi ma ei söö üldse. Pole kunagi söönudki. Nii ongi. Kurk peab mul olema salati sees.

  2. 2 P6rgukiz
    26/12/2007, 10:00

    Pühade ajal on tööl olla hea🙂 Siis ei ole seda mõtetut komejanti ja võltsnaeratusi😛
    Ma vist nii mandunud ja igav inimene, et ei oska tähtpäevi pidada🙂 Ausalt, ega eriti ei tahagi, alati tundub see kõik pool sunniviisiline🙂


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

detsember 2007
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

