05
Apr
08

Lapsesuu

Tupsu on just sellises eas, mil kõne kiiresti areneb. Ning üllataval kombel tuleb temalt selliseid mõtteavaldusi, mille peale endalgi vahest suu lahti jääb.

***

Ei tohi mind pildistada kogu aeg! Ma ei ole ju printsess, mul pole krooni peas!

***

Ära pane minu pilte internetti! Pane enda omad!

***

Räägime, et läheme tädi juurde ja näeme tema titat ka.

Ma juba nägin teda, mis ma tast ikka enam vaatan!

***

Mina ei jonni, mul on lihtsalt paha tuju!

***

Toas on jahe, tahame lapsele pikad püksid jalga panna.

Mina olen tüdruk, tüdrukud käivad kleidiga!

2 Responses to “Lapsesuu”


  1. 1 killuke
    05/04/2008, 17:58

    Nii armas, et mõned tüdrukud ikka kleiti tahavad kanda… Minu omadele saab vahel hädaga kleidi ikka selga, kui Eesti Koolis aktus toimub. „Päris” koolis käiakse igal ajal pükstega, isegi kui suurem vahel teatab, et neil mingi pidu toimub.

  2. 2 P6rgukiz
    11/04/2008, 23:20

    Kui lahe mõtlemine :)))
    Meil ka õnneks armastatakse “tüdrukute riietust” 🙂 Harjutamise asi ma arvan 😛


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

aprill 2008
M T W T F S S
« Mar   May »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

