11
mai
08

Nelikud

Ei-ei, ega mina vahepeal nelikuid saanud. Claara pommitas järjekordse blogipalliga ja kuna pühapäeva õhtul enne tordisöömist suurt muud teha pole, katsun kähku ära vastata ja edasi visata.

4 tööd, mis mul on olnud:
1. ökonomist
2. autolao kaubatundja
3. lasteaiakasvataja
4. tõlk

4 filmi, mida vaataks uuesti ja uuesti:
1. Forrest Gump
2. Apocalypsis
3. The Little House on the Prairie (film, mitte sari!)
4. Lõuad I

4 kohta, kus ma olen elanud:
1. Nõmmel ja ainult Nõmmel

4 sarja, mida ma armastan:
1. CSI (kõik variandid)

2.House
3.Kondid
4.Mõrv sai teoks

4 kohta, kus ma olen puhkamas käinud:
1.Gelendžiki Musta mere ääres
2.Pärnus
3.Saaremaal
4.Itaalia trip

4 lemmikrooga:
1.Kana-riisi pajaroog
2.Ahjuliha
3.Kartulipuder kotlettidega
4.Itaaliapärane pajaroog

4 veebilehte, mida ma külastan iga päev:
1.Blog.tr
2.blogid mida loen
3.Zone.ee
4.Hot.ee

4 kohta, kus ma praegu parema meelega oleksin: (kui just peab kodunt ära minema)
1. kurgust saadik soojas merevees
2. mõnes spa-s
3. Capri saarel
4. Austraalias

4 inimest, kellele ma palli viskan:
Katseloom

Sirje

Aire

Maret

3 Responses to “Nelikud”


  1. 1 Sirje
    11/05/2008, 19:58

    aitähh 🙂
    Tehtud 6. veebruaril 2006 🙂

  2. 2 Nipitiri
    13/05/2008, 05:36

    Miks just 4 ?

  3. 3 kukupai
    13/05/2008, 12:20

    Oli selles algmeemis 4, no kust minagi tean, miks just niipalju 😛


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


