08
Aug
08

Läheks matkama?

Hea seikleja kukupai
Jan Uuspõld filmist Jan Uuspõld läheb Tartusse Sa oled Jan Uuspõld filmist Jan Uuspõld läheb Tartusse
Sinu kirjeldus: Matkamine on sinu elu üks lahutamatu komponent. Sind ei kohuta teadmine, et plaanitud matk võib võtta aega kauem, see teebki ju asja lõbusaks. Igaks juhuks on sul olemas magamiskott autos sest kunagi ei tea millal jõuad kohta, kus katuse all magada ei saa.
Matkarent.ee soovitus: Ootamatutel seiklustel aitab sind alati matkavarustuse rent

Milline matkasell oled sina?

Sa oled Jan Uuspõld filmist Jan Uuspõld läheb Tartusse

Sinu kirjeldus: Matkamine on sinu elu üks lahutamatu komponent. Sind ei kohuta teadmine, et plaanitud matk võib võtta aega kauem, see teebki ju asja lõbusaks. Igaks juhuks on sul olemas magamiskott autos sest kunagi ei tea millal jõuad kohta, kus katuse all magada ei saa. Matkarent.ee soovitus: Ootamatutel seiklustel aitab sind alati matkavarustuse rent


2 Responses to “Läheks matkama?”


  1. 1 Ninataga
    08/08/2008, 19:03

    Mis teil viga, te kohe päris inimesed🙂
    Mina olen selline Muhvi moodi tegelane:P

  2. 2 notsu
    10/08/2008, 21:23

    oh issand, ma sain just tead et ma polegi mina vaid Jan Uuspõld!! appi emme,kas sa ikka oled kindel et ma sinu tütar olen? ;D;D


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

august 2008
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

