29
aug.
08

Vajan uusi riideid!

See on kohutav!

Avastasin, et mu väga kena kostüümi jakk läheb küll ilusasti selga, aga pükste lukku kinni tõmmata ei saa kohe kuidagi. Keskkoht on päris palliks muutunud. Üleüldse olen juba enne tähele pannud, et kõik mu pikad püksid on viimasel ajal kitsaks jäänud. :O

Praegu saan probleemideta kanda ainult üht paari teksasid, need on stretšid ja suht madala vöökohaga. Aga vähevõitu nagu. Pealegi on mu tööriietus klassikaline ning mustad viigipüksid oluline osa sellest. Teksad seevastu on helesinised ja lillelise tikandiga 😛

Kuidagi väga kiiresti on need ealised muutused arenenud. Kaalu kusjuures pole juurde tulnud. Ma ei saa aru – liigun pidevalt ja palju, aga vöökohta pole enam ollagi  Imelik oli ka see, et sõrmused pidid sõrmi vahetama. See, mida kandsin parema käe nimetissõrmes, kolis vasakusse kätte ja see, mis enne oli pikk-peetrilegi suurevõitu, tunneb end nüüd väga hästi parema käe nimetissõrmes.

Kõige hullem on see, et ega riided pole just odavad. Ning kui leian püksid, mis vöökohast parajad, on neil tagumikuosa kottis ja puusast laiad. Ei meeldi, minu riided peavad hästi istuma. Ning ei ole mingit soovi laiu ja lotendavaid asju kandma hakata. See jutt, et varjavad figuuri vigu, on täielik jama. Ning nii vana ma nüüd küll ei ole, et välimusele mitte tähelepanu pöörata.

Mis ma siis tegema pean?

1 Response to “Vajan uusi riideid!”


  1. 1 ninataga
    31/08/2008, 19:41

    Poode pead kammaima natuke ..küll leiad…
    Aga see pole uudis – uued riided ..;)


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


