30
sept.
08

Riietumiskiiks?

Ma ei tea, kas see on nüüd ainult minu kiiks, aga ma ei pea võimalikuks suurele rahvusvahelisele ja pidulikule üritusele minna niisuguse välimusega, nagu ma oleksin just tulnud kolmepäevaselt rabamatkalt. Suur osa eurooplasi siin aga just niisugused on ja mul on kogu aeg tunne, et ma olen liiga hästi riides.

Tundub, et see tendents – ennast igal pool ja alati väga mugavalt tunda – on Lääne-Euroopas veidi üle võimendunud. Sest kui samalaadne üritus on meil oma rahvaga, ilma väliskülalisteta, siis sellist probleemi ei ole ja kõik on piisavalt soliidselt ja samas mugavalt riides.

5 Responses to “Riietumiskiiks?”


  1. 1 Kass
    30/09/2008, 18:02

    Ma olen kuulnud arvamusi, et see, kui sa paned ennast teatri jaoks ilusalt riidesse, on mingi väikekodanlik komme. Ning et kui sa lähed kunsti nautima, siis mingid argised teksad jne on täiesti asjakohased. Ju ma siis olen väikekodanlik jobu, kellele meeldib ennast natuke rohkem “lille lüüa”.

  2. 30/09/2008, 18:19

    Mina olen saanud veel päris korraliku eestiaegse kasvatuse, et igal riietusel on oma aeg ja koht ning et riietumisstiil väljendab ka suhtumist üritusse.
    Täna tegelikult veel põdesin, et haige jala pärast ei saanud kõrge kontsaga kingi jalga panna, madalad ei olnud nii stiilsed 😛

  3. 3 Lii
    30/09/2008, 22:32

    Näiteks Londonis on täiesti normaalne, et ooperimajja kontserdile minnakse seljakoti ja kuluvatega. Olin seda enne ka kuulnud, aga ei uskunud ise enne, kui olin ära näinud. Veider, sest maja ise on hiiglakena…

  4. 01/10/2008, 15:46

    Oeh, latsekesed.
    Tegu om lihtsalt progressiga… vai ehk regressiga – suhteline.
    Aint et, eestlaste juure jõvvab progress tavaliselt hilinemisega.

    Teater om samasuguline kultuurinähe, nigu kino vai lemmikbändi konsa. Mine kuis tahad, pääasi, et puhas ja korralik riietus om. Mes mõttega sinna säänest “piduliku” riietusega eputrillatsemist vaja?

    Mujal maailmamuna pääl om armas raffas lihtsalt liikund (tagasi) loomulikkuse, lihtsuse ja mugavuse suunas.
    Krooxuvad yli-konnad ja õdagukleidid las jääda pingviiniparaadile.
    Lipsud? Kõrged kontsad? Millex?
    Päälegi raiskab enda mingix möödaminnes teatriskäigux yles löömine ja muidu vuntsimine elamisex määratet aega ja maamuna ressursse.

  5. 02/10/2008, 00:08

    Kulla ööhulkur, mulle just meeldib hea välja näha. Mis ressursside raiskamine see ikka on, kui ma end hästi tunnen? Siis jaksan rohkem teha ka ja teistpidi jälle kasulikum 😛


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


