03
Oct
08

Muumimamma kott

Mul on käekotile mõned kindlad nõudmised.

Esiteks peab see olema tingimata õlarihmaga, ei viitsi käe otsas tassida. Teiseks peab sel olema hulk taskukesi, et kõik asjad korralikult ära paigutada. Pole midagi kohutavamat kui vajalikku asjakest koti põhjast kõige muu alt otsida, eriti kui veel kiire juhtub olema.

Oli mul selline kott. Mitte kuigi kallis, aga taskuid üle kümne, muud nõudmised ka täidetud. Välimus võrdlemisi tavaline. Aga oh häda, ära kulus. Õlarihm läks katki ja nii õnnetult, et kuidagi parandada ei saa.

Tütred minu kotimaitset eriti ei jaga. Kui ma siis hädaldasin, et uut kotti vaja, aga kuidagi sobivat ei leia, võttis mu vanem tütar kätte ja ostis ise mulle uue koti. Esimesel hetkel võttis tummaks. Kott on moodne, tikanditega, pehmest nahast, taskuid ainult kolm ja needki suht ebapraktilised, ei pea suurt midagi sees. Aga kõige rohkem ehmatas mind koti suurus – tõeline muumimamma kott!

Aga mis sa teed, väljas käia ja oma träni kaasas kanda ju vaja. Mis muud, asjad sisse ja kott õlale. Paar kuud juba käinud ja täitsa ära harjunud. Pealegi hakkas igalt poolt komplimente sadama – kust sa nii ilusa koti said?😉

Hea on see, et sellesse kotti mahuvad ka suuremad asjad vajaduse korral ära. Tänagi õnnestus sinna lisaks tavapärasele staffile toppida arvutikõlarid, seenepurk, paar raamatut ja midagi veel. Muidu oleks pidanud need asjad kilekotiga kaasa vedama ja see mulle ka ei meeldi.

Eks võigi siis mõnda aega muumimammat mängida.


2 Responses to “Muumimamma kott”


  1. 1 ninataga
    03/10/2008, 15:58

    Lahe🙂
    Mulle lihtsalt tundub, et neid suuri ja lahedaid kotte on päris huvitavaid vahel…
    Mulle meenus midagi .. aga see jääb üllatuseks😀
    Mina, kelle kogu elamine on tavapäraselt taskus eksole😀

  2. 03/10/2008, 21:25

    Mary Poppinsil oli ka lahe kott.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

oktoober 2008
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

