22
Oct
08

Blogitibide kokkusaamine

Kui mina täna õhtul Kolumbusesse jõudsin, istusid Sirje ja Ninataga juba mõnusasti lauas, Morgie esitas leti juures tellimust ja Kati polnud veel kohal (laekus mõni minut pärast mind). Esimene päälinna blogitibide kokkutulek võis alata (kuigi mitte kõik päälinlased polnud). Kõige parem moment selle alguse juures oli, kui mõned osalised avastasid, et nad on ka varasemas (blogimiseelses) elus reaalselt kohtunud, aga blogi ja nime kokku ei ole osanud viia.

Naistele kohaselt sai väikest viisi klatšitud neid, keda kohal ei olnud, läbi võetud tänase päeva blog.tree esileht ning räägitud maast ja ilmast. Sinna juurde pisteti ühiste jõududega nahka kausitäis üpris soolaseid kartulikoori ning väike vein muutis jutujooksu libedamaks. Kuna Kolumbus oli ülejäänud klientidest praktiliselt tühi, saime end vägagi mõnusalt tunda.

Üritus tuleb kindlasti kordamisele ning soovijatel on alati võimalik kampa lüüa.


14 Responses to “Blogitibide kokkusaamine”


  1. 1 ninataga
    22/10/2008, 08:52

    Mina noogtan usinalt kaasa 🙂

    Täitsa mõttekas tegu 🙂

  2. 22/10/2008, 11:06

    Vaude, tublid. Kas võtate juurde mõne endise päälinna tibi. Hirmus vahva oleks tutvuda ka “inreal”, ja asja Eestisse tulekuks on.

  3. 22/10/2008, 11:14

    noh, kuri feminist minus tervitab naisblogijate ühenduse …eee…kui mitte sündi, siis ehk eostamist. 🙂

    aga ma arvan ka, et võiks korrata. ja kampa võiks võtta kõiki kenu inimesi, ntx elviina, eksole. isegi mõne mehe ehk teinekord võiks võtta, kui tulla julgeb. 🙂

    igatahes, aitüma, kukupai, hea idee oli.

  4. 4 laborihiir
    22/10/2008, 12:20

    Minul õnnestus eilse õhtuga valmis saada järjekordne ülikooli kodutöö. Sestap vaatamata Kukupai kutsest ei ühinenud.

  5. 22/10/2008, 13:09

    Igal juhul, kes edaspidi tahab osaleda, andku aga julgelt teada. Ja idee ainuõigus ei kuulu mulle.

  6. 6 algarv
    22/10/2008, 14:56

    Mina esialgu mõtlesin, et see kokkusaamine on fantaasialend, aga kui Sirje seda ka oma blogis kinnitas, siis sain aru, et tõsi, mis tõsi.
    Mina olen mõelnud, mida ma võidaks ja mida kaotaks, kui nn. blogisõpradega reaalelus kokku saaks. Esialgu on mul kartus, et kaotus on suurem kui võit. Anonüümsus annab mingi sõltumatuse.

  7. 22/10/2008, 17:03

    Mulle küll meeldib reaalsuses internetis kohatud inimesi näha ja tore kui neid korraga veel rohkem kokku tulla viitsiks.

    Kahju oleks kohtamisest võib-olla siis, kui ma armuks mingisse blogijasse, kes kirjutab nii vähe, et temast aru ei saa ja siis kui päriselt kokku saad, selgub rääkima hakates, et ega tal päriselt midagi öelda polegi. See oleks vist ainuke situatsioon, millal blogijaga kohtumine võiks kahju tuua, minu arvates.

    Võit on aga kindlasti see, et hakkad paremini aru saama, miks inimesed just sellest ja nii blogivad, nagu nad seda teevad + veel “kasulikud tutvused” 🙂

  8. 22/10/2008, 19:48

    Kukupai, hakkame Sirje kasulikust nüüd välja mõtlema 🙂

  9. 9 Algarv
    22/10/2008, 21:18

    Mulle tundub, et blogisuhtlus on nagu meeste unistus, kohustustevaba seks. Kui ma olen inimesega kohtunud, siis muutub ta rohkem reaalseks. Mingil määral hakkaksin rohkem kaalutlema, mida öelda või ütlemata jätta. Ei saa teda “maha jätta” (mitte enam lugeda või arutleda), kui me oleme juba tuttavad. Samas olen ma skeptiline päris sõpruse tekkimise osas. Kasvõi vahemaade tõttu. Nii et ikkagi tundub, et kaotan vabaduses, aga ei pruugi võita läheduses. Aga minu käibetõdede hulka on alati käinud lause “never say never”…

  10. 22/10/2008, 23:24

    Hmm, nüüd tuleb vist paratamatult järeldada et Ninataga ongi päriselt ka olemas? 😀

  11. 22/10/2008, 23:32

    Juta, täiesti lihast ja luust 😛

  12. 23/10/2008, 02:48

    Kena, et see kahtlemata tabav kirjeldus luudest sissepoole edasi ei lähe, sest pole vaja kuigi palju fantaasiat (või kuidas kellelgi), milleni see jõuaks.

  13. 13 ninataga
    23/10/2008, 21:11

    Läbivalgustamine siis?
    Njaa..vaene Juta, kas ta peaks selle vastu?

  14. 24/10/2008, 11:54

    kõik olid täiesti olemas, kes kohal olid ja keegi polnud kahe peaga 😛


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

oktoober 2008
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

