29
okt.
08

No on külm!

Krt, laekusin mina õhtul pimedas koju ja avastasin, et noored pole pidanud vajalikuks ahju kütta. Päeval oli toas soe muidugi ja nendel pidi palav magada olema, kui veel kütta, pealegi leidsid, et köögi kütmisega tuleb ju tuppa ka sooja.

No ei tule sealt midagi, esik on ju vahepeal. Köök ise eriti sooja ei peagi, saati siis veel tuppa midagi loovutab. Mina igatahes plagistasin õhtu otsa hambaid ja üritasin endale midagi ümber tõmmata. Kõige hullem on see, et ma ei saa magama ka jääda, kui mul külm on.

Mitte ma aru ei saa, kuidas kohale ei jõua. Polegi vaja ahju kurguni täis toppida, mõnest halust täitsa piisab praeguste ilmadega. Soe õhk lööb niiskuse välja ja hoopis teine olemine. Aga nüüd jahtub tuba hommikuks nii palju maha, et peab jälle korraga rohkem kütma, siis jälle hädaldavad, et palav on. Nokk kinni, saba lahti…

2 Responses to “No on külm!”


  1. 1 ninataga
    29/10/2008, 10:08

    Nad pidid ju kolima?
    Aga kellel see kütmine pole pole probleemiks… Vanadel inimestel ( nagu minul ) jahtuvad jäsemed maha ja sisi on külm…
    Noortel veri keeb ja neile tambi või pudrunuiaga .. ikka ei saa nad pihta :S

  2. 29/10/2008, 12:08

    Korteriomanik ära ja võtmeid pole veel käes. Asjad on peaaegu pakitud juba.
    Mul rohkem see häda, et vana maja ei pea ju sooja eriti ja ei saa kütmist vahele jätta selliste ilmadega, hommikul ei kipu teki alt välja ronimagi.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


