30
okt.
08

Paha siga, mitu viga

Täna oli selline paha sea päev, miski ei olnud päris õige ja nii nagu peaks.

Algas sellega, et tütar saatis mulle tööle sõnumi küsimusega, mida täna süüakse ja kes selle eest muretsema peaks. Mina imestasin, et jäi ju eilsest järele, mida soendada. Pealegi polnud mul kavatsust eriti vara koju jõuda. Soovitasin ise mõelda midagi välja.

Järgmiseks helistas poeg teatega, et värske hambaplomm lagunes esimese söögikorraga, kuigi arsti öeldud aeg oli ammu juba üle, seega oleks kõvastunud pidanud olema. Selle peale ma tõesti vihastasin. Sellele hambale on juba mõnituhat krooni kulunud, ikka korda ei saa. Kas oleks siis poeg pidanud arsti mitte usaldama ja õhtuni tühja kõhtu kannatama?

Õhtul kodus tuli välja, et tegemist siiski veel ajutise plommiga ning kadunud oli sellest ainult veerand. Kuna aga järgmise arstivisiidini on kuu aega, jääb üle ainult loota, et rohkem enam ei lagune.

Nojaa, ja suure otsimise peale ma ikkagi endale sobivaid saapaid ei saanud. Kui lõpuks Prismas oma täis korviga kassasabas seisin, helistas tütar uuesti, oli päris tige – tema jõudis just koju, läbi nagu läti raha, puid köögis pole, toitu ka vähevõitu, ega me söögi siis täna. No tere talv, mida mina teises linna otsas siis nüüd tegema peaks? Soovitasin poiss kuuri kupatada ja sellega läbi ajada, mida on, eks siis kui ma koju jõuan, nuputame lisa. Selle peale paluti midagi niisugust tuua, mis kiiresti valmis saab. Oli korvis sellist kraami.

Tegelikult olin ma siis juba tige. Oli ju teada, et ma jään õhtul kauemaks ja minu peale ei peaks lootma siis. Üldse, ma ei taha olla kogu aeg see, kes teeb ja otsustab, endil kah pead otsas ja käed küljes.

No muidugi pidi siis kaks inimest enne mind kassajärjekorras olema ja kassapidaja lihtsalt kõndis minema. Läks mingit hinda täpsustama, aga kuna pood suur, kulus aega. Mina juba õige tige, aga ei hakanud midagi ütlema ka, kõndisin oma kottidega bussi peale, ühte plaanitud kohta jätsin minemata veel kah.

Ja mis siis sai, kui koju jõudsin? Toit oli laual, ahi küdes. Polnudki midagi hullu. Poeg oli lihtsalt ka just enne tütart koju jõudnud ja väimees laekus mõni hetk hiljem. Said hakkama küll. Miks siis minule oli vaja helistada, ma aru ei saa. Jutust tuli välja, et tütrel oli ka kergelt paha sea päev olnud. Üks väike avarii Kosmose ristmikul oli linnaliikluse nii umbe löönud, et tal oli probleeme õigeks ajaks lapsele lasteaeda järgi jõudmisega, trammid kõik seisid.

Iseenesest pisiasjad, aga kui need päeva peale kuhjuvad, võib õhtuks plahvatama panna küll. Seekord siiski lõppes kõik rahulikult 😀

0 Responses to “Paha siga, mitu viga”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine


