10
Jan
09

Rütm sassis

Kell on nii palju, et enamus inimesi keerab voodis juba teist külge. Mina aga istun siin nagu öökull. Und ei ole lihtsalt.

Ega see mulle eriti meeldi. Heakene küll, tegin siin arvutis veidi kasulikku ka, panin oma tööblogi üles. Linkima ei hakka, see on mõeldud esmajärjekorras neile, kellega tööalaselt seotud olen. Pealegi pole seal veel eriti midagi, üldhuvitavad asjad tulevad ajapikku. Siis läheb link põhiblogisse ka.

Eile samal kellaajal sai arvutis kettapuhastaja tööle pandud ja defragmenter takkapihta. See värk aga võttis niikaua aega, et tegelikult oleksin juba magada tahtnud…

Ja mis ma nüüd avastasin – wordpressi töölaud on poolenisti eesti ja poolenisti inglisekeelne. Pudru ja kapsad ühesõnaga. Minu meelest olgu üks või teine, aga niimoodi segamini – Kakk on poolikut tööd teinud…

Peab end siiski magama panema. Üks nipp on täiesti olemas: kurguni teki alla ning hakata fantaseerima Jean M. Aueli tetraloogia Maa lapsed ainetel. Selle viimases osas Minekumaad nimelt rändavad Ayla ja Jondalar läbi kogu maa, et jõuda Jondalari kodukohta. Teel kohtuvad nad paljude eri hõimudega. Ning tekkiski sihuke pilt, et mis oleks, kui sealhulgas oleksid ka “tulnukad tulevikust”, s.t. inimesed, kellel on meie tänapäevased teadmised, kuid kes elavad kiviajas. Neil on palkidest majad, savinõud, algeline põllundus ja karjakasvatus, kuid nad ei saa kasutada metalle, samuti ei saa kududa riiet, et ümbruskonnast mitte nii väga erineda. Mis juhtuks nende kohtumisel?

Päris huvitavad pildid tekivad, aga üsna ruttu saab siis magama ka jäädud.


2 Responses to “Rütm sassis”


  1. 1 ninataga
    10/01/2009, 21:50

    ÖÖkoll🙂

  2. 11/01/2009, 19:29

    Mul on iga töölaud ingliskeelne, kuna ma probleemide korral pean niikuinii guugeldama ja vastused mu probleemidele on valdavas enamikus ingliskeelsed.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

jaanuar 2009
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

