08
veebr.
09

Ettepanek, millest tuli keelduda

Põrkasin täna juhuslikult kokku ühe ammuse tuttavaga. Kunagi tähendas ta mulle päris palju, mina temale vist mitte niiväga. Igal juhul katkesid kontaktid päris pikaks ajaks. Ning siis selline juhuslik kohtumine…

Tere-tere, no kuidas elanud oled, mis teed ja muu selline poolkohustuslik loba. Nojah, eks mõnede ühiste tuttavate kaudu oleme mingil määral teineteise tegemistest teadlikud olnud kah.

Aga siis tuli ettepanek, mis mind esimese hooga õhku ahmima pani. Tema nimelt arvas, et võiks ju edaspidigi kokku saada, tal vaba pind kah olemas ja kohtumised võiksid toimuda khm-khm vaimus. Tänan, EI!

Mina olen küll vaba ja vallaline, poleks probleemi. Aga temal on perekond. Lapsed veel alaealised pealegi. Ning ei mingit kavatsust sellepärast lahku minna. Mina aga pole mingil tingimusel nõus kellelegi teine (või tont seda teab, äkki isegi kolmas või neljas) naine olema oma naise kõrval. Kas kõik või mitte midagi.

Ma olen küll ja küll käinud sõpradega väljas, söömas ja muidu aega veetmas. On nende hulgas ka abielumehi olnud. Aga see aeg pole tulnud kellegi teise (siis nende perede) arvelt ja salaja. Kui mees peab naise eest mind varjama, kui ma ei saa juhuslikul kohtumisel naisele ausalt silma vaadata, on selles peres midagi mäda. Aga mina pole mingi varuvariant.

Seega – kohtingute ja semmimise jaoks eksisteerivad minu silmis ainult vabad ja vallalised mehed. Teiste perede vahele ma ei tule, siis saavad lõpuks kõik haiget ja mitte vähe.

10 Responses to “Ettepanek, millest tuli keelduda”


  1. 08/02/2009, 21:09

    Tead, mõtlen siin, et kerge on nõnda öelda, kui pole tõmmet. Aga kui on kohutav tõmme, kas siis ka ei lähe? Vaat see oleks siis see õige moraal, keelata endale kehakeemia mässamise tõttu rahulduse saamist.Ma arvan, et õige armastus vahel keelabki, kui aususe jaoks vaja. Ja truudus pole juhuste puudus, truudus on truudus.Kui ausalt kõik ära rääkida ja toimub lahutus, siis pole ka truu enam vaja olal, moraaliga poleks ka enam probleeme.

  2. 08/02/2009, 21:33

    Asi polnud siin ju mingis kehakeeles, vaid lausa alaliseks armukeseks hakkamisest. Vaat seda minu eneseuhkus ei luba. Pealegi – kõik oleks olnud tema tingimustel, kui tema saab ja tahab. No tänan väga, minu jaoks tähendab suhe midagi muud.
    Olen liiga palju näinud, mis sellistes olukordades juhtuma hakkab. Lisaks meie kunagine ühine minevik…

  3. 08/02/2009, 22:46

    No sa alles saaks Ramloffilt, keelad endale mõnusid ja täie rinnaga elamist.

    😉

  4. 4 sinilind
    08/02/2009, 23:04

    Tore, et oled nii tugev 🙂 Muidugi oli ettepanek esitatud ka suht labases vormis ja nii sellest ka lihtsam keelduda. Ja ilmselt on sinus hetkel piisavalt sisemist tasakaalu, et mitte lasta endaga mängida.. aga petvad abielumehed on niiiiii tavalised, et see ajab iiveldama ja appi karjuma. Ja tunnistan, et olen isegi komistanud ja väga-väga valusalt. Aga ma ei imestaks, kui see sinu tuttav peale oma esimest üllatust, et sa pakkumisest loobusid, hakkab sulle nõks peenemaid lähenemiskatseid tegema…

  5. 08/02/2009, 23:05

    Tuhkagi ma saaks, mis mõnu see ikka on, kui kogu aeg pead kartma, et asi avalikuks tuleb ja mingi skandaal taga 😛

  6. 08/02/2009, 23:07

    Sinilind, ma tunnen seda inimest piisavalt kaua, et mitte enam liimile minna. Nooruses olin lollim muidugi ja sain seda kahetseda.

  7. 7 Claara
    09/02/2009, 00:41

    Mina maadlen juba päris tükk aega mis toimub selle inimese peas kes oma kaaslast petab. No õigemini mis toimuks minu peas. Miks ma teeksin selle otsuse, mida ma pärast tunneksin ja kas ma oleksin nõus oma praeguse kaaslase maha jätma näiteks raha pärast…
    Sellsied mõtted liiguvad peas ja ma pole ühtegi head vabandust veel leidnud kõige selle tegemiseks.
    Seega.. Minu elu moto on olnud (kahjuks küll mitte kogu elu, aga see oli pigem nooruse lollus ja ega ma õnnelik ole selle kõige üle) niisis. Minu elu motoks on, et niikaua kui sa oled vaba ja vallaline tee mida tahad. Kuid ära anna lubadusi ja räägi asjadest nii nagu nad on.

  8. 09/02/2009, 01:06

    Kunagi oli reegel, et kui Õllesummeril piisavalt kaua suvaliste inimeste käest küsida, et kas sa seksiksid minuga said sa piisavalt palju vastu vahtimist aga varem või hiljem (tihtipeale varem) sattusid sa küsima kelletki, kes jaatavalt vastas.

    Aga tegelikult on armukesel ja “seksisõbral” vahe vahel. Esimene eeldab oluliselt enamat. Teine, on veidi otsekohesem ja ainult ühel eesmärgil väljatöötatud skeem (üllatavalt levinud, minugi tutvusringkonda on inimesi sattunud, kellel sellised olemas). Aga suhtes oleva inimese puhul ei tohiks ei esimese ega viimase jaoks küll mingit vajadust ega õigustust olla.

    Aga resoluutsuse eest 5+ ja šokolaadkook.

  9. 09/02/2009, 01:57

    Gerd, šokolaadikooki võtaksin heameelega 😀 See juhtumisi mu lemmik.
    Minu meelest ka vaba ja vallaline võib teha, mis tahab, aga suhtes olev inimene peab arvestama ka teise poolega. Mis suhe see muidu oleks. Et on teistmoodi sageli – eks ise teavad (või ka ei tea).

  10. 09/02/2009, 02:12

    Olgu. Ma lisan su sinna nimekirja, kus on need inimesed, kellele ma kooki võlgu olen. See on mul arvuti kõrval seinale kleebitud.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

veebruar 2009
E T K N R L P
« jaan.   märts »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

