11
Feb
09

Täiskuu ajab hulluks

Koera, mitte minu 😛

Enne traavis õues ümber maja ja lõugas nagu segane, nüüd mõni aeg tagasi surus end vägisi majja ja keeldub õue minemast. Külm tal ikka ei tohiks olla, karastatud karvahunnik nagu ta on. Vahest magab lumehanges nii et pole asigi.

Aga nüüd lesib esikus ja nii kui ma ukse poole vaatan, laseb kõrvad ja saba lonti ning väriseb lausa. Ega ma hakanudki teda vägisi välja sundima, mul endal mugavam talle köögis süüa anda. Kuuti viidud toidu laseb tihtipeale ära külmuda ja siis on näljane.

Tont teab, äkki on ka külm siiski tal. Mul pole kah mingit soovi hakata loomal kopsupõletikku ravima. Niikaua kui esikus püsib ja voodisse ei trügi, olgu siis pealegi.


4 Responses to “Täiskuu ajab hulluks”


  1. 11/02/2009, 02:32

    Lõrrrrrr!
    See pealkiri tuli minu veebiviidetesse ja ma saabusin kohale oma täies sõjakuses, aga, aga, aga … nüüd ma ei oskagi midagi öelda. Ei tahaks hanges magada ega külmunud toitu. :/

  2. 11/02/2009, 11:41

    Irw, et õnnestus kohe wild sõnatuks võtta?! 😛
    Aga wordpressil on mingi kala sees küll, mulle tuleb kah imelikke veebiviiteid ja pärast selgub lihtsalt, et keegi, kelle blogrollis ma olen, on teinud uue postituse. Vähemalt Sind on mul küll hea nii jälgida 😉

  3. 12/02/2009, 00:30

    Ma vastu hommikut olen mõnikord valmis nad punti siduma ja allavoolu laskma. Ei teagi alati, kumb ees, betz või will, aga üks lõputu lõugamine kjäib. (Kahtlustan eeslauljana meie oma, ta vaeseke pole ju mitteeeee kunaaaagiiiiii süüa saanud. Kui ta helistada oskaks, siis kaebaks ta mind loomanäljutamise eest kohtusse, kus samasugune õgard mu süüdi mõistaks.
    Aga pole ju külm ega niiske. Betz teeb toatiiru ära ja kaob kiirelt õue jahtuma.

  4. 12/02/2009, 00:33

    Meie oma täna kah toas, nii et enne seitset hommikul ta kontsertkooris ei osale 😛


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

veebruar 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

