24
Mar
09

mehelik “kius”

Üks meesterahvas saatis.

Ühel õhtul möödunud nädalal hakkasime mina ja mu tüdruksõber end voodisse sättima. Hakkas juba tunduma, et läheb seksiks, kui ta korraga
ütles: “Ma ei tunne, et tahaks. Ma tahaksin, et sa mind lihtsalt hoiaksid
natuke.”
Ma ütlesin: “MISASJA??!! Mis see siis nüüd on?!’

Nii ta siis ütles sõnad, mida iga poisssõber siin planeedil lausa vihkab
kuulda: ” Sa lihtsalt ei taju minu naiselikke emotsionaalseid vajadusi
piisavalt, et ma saaks rahuldada sinu mehelikke füüsilisi vajadusi.”

Minu hämmeldunud vaatele reageeris ta üteldes: “Kas sa ei võiks mind
armastada selle eest, kes ma olen, mitte selle eest, mida ma sinu heaks
magamistoas teen?”

Mõistes, et midagi sel ööl ei toimu, läksin magama.

Järgmisel päeval võtsin töölt vaba päeva, et veeta temaga aega. Me läksime välja lõunatama ja siis shoppama ühte suvalisse suurde poodi. Ma kõndisin temaga ringi, kuni ta proovis mitut erinevat kallist kostüümi.
Ta ei suutnud otsustada, millist võtta, nii ma ütlesin, et võtame siis
kõik.
Ta tahtis uusi kingi oma uute riiete juurde, ma ütlesin: “Võtame igaühe
juurde ühe paari.”

Läksime juveeliosakonda, kus ta valis välja ühed teemant kõrvarõngad. Ma ütlen teile, ta oli nii erutatud. Ta vist mõtles, et vaid veidi veel ja ma
olen omadega läbi. Ma arvan ta üritas mind proovile panna, sest ta küsis
veel üht tennise käevõru, kuigi ta ise tennist ei mängi.

Ma arvan, ma hämmastasin teda kui ütlesin vaid. “See sobib, kallis.” Ta
oli peaaegu seksuaalset rahuldust saamas kõigest sellest erutusest.
Ootusärevalt naeratades ütles ta lõpuks: “Ma arvan, see on kõik, kallis.
Lähme kassasse.”

Ma suutsin end vaevu talitseda, kui poetasin: “Ei kallis. Ma ei tunne, et
tahaks.”

Ta nägu läks täiesti plassiks, kui ta küsis: “Mida?”
Siis ma ütlesin: “Kallis! Ma tahan, et sa lihtsalt hoiaksid seda kraami
natuke. Sa lihtsalt ei taju minu mehelikke rahalisi vajadusi piisavalt, et
ma saaks rahuldada sinu naiselikke shoppamise vajadusi.”

Ja just siis, kui tal oli ilme nagu ta hakkaks mind kohe tapma, ma
lisasin: “Miks ei võiks sa mind armastada selle eest, kes ma olen, mitte
selle eest, mida ma sulle osta võin?”

Nagu te isegi mõistate, tol õhtul ma seksi ei saanud . aga vähemalt see
tibu teab, et ma olen tast targem.

😀😀😀


3 Responses to “mehelik “kius””


  1. 1 ninataga
    24/03/2009, 19:55

    See on tavaline eesti mees.
    See pole isegi kius mitte, vaid see on lihtsalt elu ise …

  2. 2 mihail
    24/03/2009, 21:01

    Erinevalt ümberjutustatuna levib see lugu juba aastaid internetiavarustes. Mitte et ma sellega midagi öelda tahaks.

  3. 24/03/2009, 21:51

    Kas nüüd tavaline eesti mees , kuivõrd rahaahne tõusikust naine .


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

märts 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

