28
Mar
09

Spaatamas

Oli mul ripakile jäänud üks Pirita TopSpa kinkekaart. Vaatasin, et pean selle enne ära realiseerima kui päris hapuks läheb. Võiks ju ka noorem ja ilusam😛 välja näha…

Et summa kuigi suur polnud ja pakkumisi firma kodulehel palju, oli tükk tegemist, et midagi välja valida. Seda enam, et massaažid, mida soovinuksin, ilma arsti loata üldse kõne alla ei tule. Mul selg teeb aeg-ajalt häda ja seega jäi ära.

Valisin siis noorendava näohoolduse kurnatud ja väsinud nahale, sellega käis kaasas kaela- ja õlavöö massaaž. Ei tea mina, mis mökse mulle näole määriti ja sisse hõõruti, aga mõnus oli küll üle tunni aja oskajate käte mudida olla, muusika kõrvu paitamas.

Kuna mu peamised töövahendid on käed, sai neidki vähe hellitatud. Mitut sorti kreeme ja õlisid, lõpuks üks paks kreemikord peale, käed kilekottidesse ning otsa veel pehmed valged froteekäpikud😀 Veerand tundi hautamist ning tundub küll, et nahk pehmem ja siledam😉

Kohal pole viga, teenindus ka kiire ja asjalik, kui raha jätkuks, võiks ju teinegi kord käia. Hoopis ilm mängis mulle vingerpussi, lootsin, et saan Pirital mere ääres natuke pilte ka teha, aga polnud mingit võimalust😦


0 Responses to “Spaatamas”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

märts 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

