17
Apr
09

Ikaldus

Seelikutega muidugi, millega siis veel😉

Ilmad lähevad ükskord ometi soojaks ja ilusaks, mõtlesin, et hakkan vahelduseks seelikuid kandma. Aga võta näpust – polegi neid õieti😦

Ja siis loen mina, et Valgeseelik otsib kaubandusest pükse😛

No tore, me vist peame garderoobe vahetama. Minul on pükse jalga panna küll, ma ju põhiliselt pükstega käingi. Talvel seeliku kandmine eeldab ka pika-pika säärega ja hästi sooje saapaid, muidu külmun ära, külmavares nagu ma olen😛

Et aga pika säärega saabastest ka kasu oleks, s.t. et saapasäär korralikult ümber jala hoiaks, peaksin ma veel esiemade kombel mitu paari villaseid sukki kah jalga ajama. Lihtsalt enamasti on saapasääred liiga laiad tehtud…

Ei, tegelikult mul ikka mõned seelikud kapis on kah. Aga kandmiskõlblikeks pean ainult paari suvisemat, teistel on ühel üks ja teisel teine häda, miks ma end neis mugavalt ei tunne. Päris igasugust suvalist riidetükki ka ümber puusade ei mähi.

Olen seelikuid otsinud ka, aga imelikul kombel on mulle meeldivad alati liiga suured olnud (ja ma pole mingi kriipsujuku). Seelikul peab mingi väike kiiks ka olema, kas tegumood või muster või materjal vähe omapärasem, muidu pole mõtet nende peale raha raisatagi.

Oeh, raske on see tibitsemine…


2 Responses to “Ikaldus”


  1. 17/04/2009, 14:05

    Sina, ja ei ole kriipsujuku? Lubage naerda.
    Kui mina Sinu vanuses veel nii kabedat figuuri omaks, oleksin üliõnnelik.

  2. 2 katriin
    17/04/2009, 14:35

    Ka mina tahtsin lisada, et ära siin edvista midagi oma viguuriga….😉

    Aga tõsi ta on. Elame pakkumise-tarbimise ajajärgul, kõik kohad on midagi müüdavat täis. Kui aga midagi VAJAD või osta TAHAD, siis seda kindlasti ei ole. Kehtib minu kogemust mööda nii tapeedi, tööriista, jalavarju kui ka seelikute kohta.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

aprill 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

