27
Apr
09

Tappev nädalavahetus

Üle tüki aja tunnen, et mul siiski on lihased ja kondid olemas.

Reede õhtul polnud veel häda midagi. Päeval sai natuke aias nikerdatud ja õhtul läksime tütre ja Tupsuga vanema tütre juurde – lihtsalt veidi tibitsema. Laupäev aga oli juba tõsine tööpäev. Põhjaliku kaevamise tulemusena vahetas rabarbaipuhmas asukohta, mõned muudki seemned said mulda.

Mingil ajal tõi vanem tütar oma tibina meile, Tupsule seltsiks, kuniks ise rullitamas käis. Nooremal tütrel tuli sellest idee Tupsu pühapäevaks tädi hoole alla sokutada, et ei peaks tööle kaasa võtma (minul oli ka tööpäev oodata ja lisaks muud plaanid).  Idee oli täitsa vastuvõetav, ühe lisaklausliga – tulgu ma ka kaasa, et tütar saaks veel sõbrannaga õhtul veidi rullitama minna, ma võiks sel ajal tibinaid valvata ja hommikul sealt otse tööle minna. Saigi siis tööriided ja läpakas kiiruga kotti visatud ning autosse hüpatud. Aga selle kiiruga lükkasin valed kingad jala otsa, oleks pidanud teised, vähe mugavamad valima. See maksis mulle täna kurjasti kätte😦

Pliksidega polnud mingit probleemi, mängisid ilusti ja kui ära väsisid, jäid kenasti magama. Hommikul sain tööle ka, milles küsimus.

Töölt viis tee fotojahile. Ise sain ka vibulaskmist proovida ja märklauale pihta kah😛

Kodus võttis poeg vastu teatega, et grillimiseks vajalik on poest toodud, aga salatikraami tema valida ei osanud. Sooh, ikka pidin mina ka  poodi minema. Hetk enne seda laekus tütar Tupsu ja oma tibinaga, jättis tibina meile, et veel rattaga sõitma minna. Pliksid jäid mängima, mina käisin poes ära ja hekseldasin kiiresti salati valmis. Mõnus kirju ja kevadine sai.

kirju ja kevadine

kirju ja kevadine

 

 

Siis oli kell juba nii kaugel, et vaja hakata söömaklubi püsti panema. Aga oh õudust, vahepeal oli mu Skype millalgi end ära uuendanud, vahtisin tükk aega nagu vasikas uut väravat – kus need konverentskõne vidinad küll kadusid? Läbi häda sai lõpuks ühendus loodud. Klubitamine ise läks kenasti. 

Noored samal ajal grillisid, mulle toodi liha- ja salatitaldrik arvuti juurde kätte😀

Nüüd on tunne, et ei viitsi niipeagi kätt ega jalga liigutada. Aga homme on korraline prügiveopäev, seega peab ikkagi minema ja prügikoti värava taha tõstma, hommikul kell kuus ma seda kohe kindlasti ei suuda…


0 Responses to “Tappev nädalavahetus”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

aprill 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

