02
mai
09

Hobifotograafi kannatuste rada

taevas-060Kunagi olin ma päris korralik piltnik. Siis nimelt, kui pildid olid veel must-valged, filmi tuli aparaati toppida pimedas toas teki all, ilmutid ja kinnitid ise kemikaalidest kokku segada ning pildi paberile saamiseks nõiaköök üles ehitada. Aga põnev oli ning mu kallis FED-3 sai üksjagu vatti.

Siis tuli diapositiivide asjastu. Neidki on karpide viisi kapis, keegi enam ei vaata. Tegelikult on nende hulgas päris palju põnevat, aga mina ju ei oska neid arvutisse üle kanda…

Seejärel sai ära peetud mitu “seebikarpi”, teate küll neid pisikesi, mis hästi kotti mahtusid, värvifilm tuli pärast ateljeesse ilmutada viia ja pildid tehti kah valmis. Ainuke viga – kvaliteet oli enamasti nö. Harju keskmine.

Päris mitu aastat sai hoopis vahet peetud ning eelmisel aastal jõudis digifoto õnn lõpuks ka minu õuele. Alguses lihtsalt vasikavaimustus, et kõik on ju nii lihtne 😛

Aga ei ole midagi lihtne. Kui vähegi kriitilisemalt pilte vaatama hakata, selgub, et küll on horisont viltu, küll pilt lihtsalt ära väristatud, küll mõni muu häda. Üksikuid sähvatusi on sisse sattunud kah, aga enamuse võib südamerahuga prügikasti suunata.

Eile aga avastasin, et ma vist olen pildistamise koha pealt ikka päris blondiin. Mille muuga seletada, et pole isegi oma aparaadi võimalusi endale korralikult selgeks teinud 😦

Arvasin senini, et ega minu seebikaga korralikku makrovõtet teha anna.Tuleb välja, et võimalused täitsa olemas, oleks oskusi ka siis…

Päikeseloojangu puhul tundus, et hakkab juba looma, makrod aga läksid enamus aia taha.  Aga panen paar pilti siia, vaadake ise…. taevas-045

2 Responses to “Hobifotograafi kannatuste rada”


  1. 03/05/2009, 00:04

    Kui kysta tohib, siis miuke digiseebikas om?
    Siinpool om mingi Pentaxi-hullus lahti pääsend. Endal om synnakingix saadud Optio A40, naasel ka mingi odavam variant. Naasevenna peeglist ma ep röögigi…
    Pole esiki veel uue massina kõiki võimalusi läbi proovind, a yhtkomateist esineb juba mo kodokal ka…

    Hmmmm… peax Zeniti ka yle pika aja välla kaevama.

  2. 03/05/2009, 02:19

    Minul on Olympus ja täitsa korralik teine. Zenit oli aparaat, millega pildistama õppisin, aga hiljem oskas isa selle ära kinkida 😦


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

mai 2009
E T K N R L P
« apr.   juuni »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

