18
May
09

Urisemisi

Esmaspäeval on ootamatult palju põhjust tigedalt urisema hakata.

Mingil ajal on Tupsu kraanikausis oma liivaseid õuemänguasju pesnud, tagajärjed on nüüd käes 😦  Minu tross jäi liiga lühikeseks, ummistus on kaugemal. Pean kuskilt pika ja peene trossi välja võluma, muidu ei saa varsti enam käsigi pesta, pesust rääkimata.

Poja läpakas andis järjekordselt saba, läks tuttava itimehe kätte. No ei ole normaalne, et kui Vista end automaatselt apdeidib, siis seejärel paneb pildi tasku. Jäi jutt, et äkki saadaks selle Vista hoopis prügikasti ja laseks mingi normaalsema programmi peale. Minul XP-ga ja tütrel Mac-iga selliseid jamasid ei ole…

Homme ja ülehomme õhtul istub mul Soome raadio kukil. See tähendab siis seda, et ma pean kiiresti priskest materjalihunnikust end läbi närima ja kahekümneminutilise asja kokku klopsima, mis tavasoomlasele ka söödav oleks. Saade ise peaks eetrisse jõudma juuni esimese nädala lõpul, koos muude asjadega kaks tundi.

Aga avastasin ka, et tütar on just need õhtud tööl, kuhu ma siis Tupsu pean panema?

Minu selja taga ikka minu käimisi ei tohiks kokku leppida. On küll vajalik asi, aga minule see päev ei sobinud kuidagi ning muidugi olen ma siis piinlikus olukorras, et pean lahkele abilisele ära ütlema ja paluma teine võimalus leida 😦

Eriti lahe on, et vähem kui viis aastat tagasi Jyskist ostetud kummut laguneb igast kandist. Sahtlipõhjad on lahti ja nüüd otsustas üks sahtel hoopis ära kukkuda. Kruvid on nii lühikesed, et ei pea midagi kinni. Komplekt roosade peadega kruvikeerajaid ja tunnike vaba aega palun!

Et Tupsu vahepeal tütre võtmetega mängis ja koduvõtme kuhugi ära kaotas, pole siinjuures enam kõneväärtki. Uue võtme tellimine õnneks ei võta kaua aega.

Ning ühest murest kirjutas Yksik Hunt, mina ka ei oska seisukohta võtta. Või olen ma nii blondiin, et ei saa asjale pihta?


4 Responses to “Urisemisi”


  1. 1 ninataga
    18/05/2009, 12:15

    Prachetty uues raamatus on juttu “sahtlite” ja “kummutite” jumalast 😉
    Nendega saab lepitust nii, et sa kolistad sahtleid… siis asjad ei lagune 😀

  2. 18/05/2009, 12:39

    poiss kurinahk kolistab ju kogu aeg 😛
    järelikult tema puhul ei toimi…

  3. 3 ninataga
    18/05/2009, 18:07

    Järsku ta on hoopis voolava vee usku 😉
    Siis ei aita jah, siis peab ta hoopis allikale soola viima 😀


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

mai 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

