25
Jun
09

Vanaema suvekaste

kokandus 183Palava ilmaga ei viitsi kohe üldse mitte köögis kuuma pliidi ääres sussitada. Õues grillida ka ei taha – jaanipäevagrillist sai mõneks ajaks isu täis. Aga süüa ju tahaks ning võileivad kõhtu ei täida.

Minu vanaema lahendas sellise probleemi lihtsalt – värsked kartulid keevad ruttu, kõrvale aga sai külma keefirikastet. Tema kõige tavalisem retsept sisaldaski ainult pool liitrit keefiri ja prisket mugulsibulat, mina olen seda kastet oma maitse ja hetkel kättesaadava tooraine järgi edasi arendanud.

Kõigepealt asendus mugulsibul rohelise sibulaga, lisandusid kurk ja redis, mõnikord mustrõigas, herned, till. Proovitud on ka paprikaga. Tegelikult sobivad sellesse kastmesse peaaegu kõik värsked aedviljad ja kõrrelised. Tööd on ainult niipalju kui kulub nende hakkimisele, mina olen kümne minutiga hakkama saanud.

Eriti vinge on sellist kastet serveerida vanaaegses supitirinas🙂


2 Responses to “Vanaema suvekaste”


  1. 1 tegelinski
    25/06/2009, 22:40

    Tomatit ikka ka hulka…


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

juuni 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

