01
Aug
09

Mõni unistus võib isegi täituda :)

mitmesugust 029Nüüd on siis selge, miks naabrinaine mõni aeg tagasi mu raamaturiiuli sisu vastu ootamatult suurt huvi ilmutas😀

Tänasel (eh, kalendri järgi juba eilsel😛 ) kolme peaaegu Lõvi peol ulatati mulle siis uhke punane kingikott ja sees oli  — ah!!! —- Alexandre Dumas’ “Krahv Monte Cristo”!

Kunagi ammu, teismeliseeas, tahtsin seda raamatut meeletult saada. Sellele oli viiteid mitmel pool, seda tsiteeriti, aga raamatut ennast lugemata oli raske mõista, mida nende vihjetega öelda taheti.

Raamatukogudes seda polnud või oli pidevalt välja laenatud. Huvitav, kas nõuka-ajal seda üldse eesti keeles välja anti? Ema igatahes mäletas, et tema on seda kunagi lugenud veel gooti kirjas, seega mingit ennesõjaaegset väljaannet.

Mõned aastad hiljem ma selle raamatu läbi lugesin, aga soome keeles. Kust või kellelt selle lugeda sain, ei mäleta enam. Minu enda soomekeelsete raamatute hulgas seda pole…

Mõneks vihmaseks päevaks on nüüd tegemist —- ja ema meldis end juba lugemisjärjekorda😀


4 Responses to “Mõni unistus võib isegi täituda :)”


  1. 01/08/2009, 11:53

    «Krahv Monte-Cristo» ilmus ka nõuka-aja lõpul eesti keeles… täpsemalt 1988. aastal ja sarjas «Põnevik»… ilmus kahes köites…

  2. 01/08/2009, 12:22

    Raamat on allahinnatud jah, jääb nüüd kingitusraha raamesse. Mõtlesin ise ka osta aga väljalase on väheke liiga korn mu maitsele, 1988 aasta oma aga ka kuidagi riiulisse sobimatu.

  3. 01/08/2009, 13:30

    See nõuka-aja lõpp polnud mul raamatute hankimiseks just hea aeg…
    Aga nagu mainitud – soome keeles oli loetud selleks ajaks juba…

  4. 02/08/2009, 22:35

    Ic, tore kui meeldis.
    Otsekohe kui ma seda raamatupoes nägin, tahtsin seda väga – ägeda köite pärast. Aga meie kodus see nõukaaegne “Põneviku” väljalase olemas. Kuna Sul sünna tulekul, said endale.
    Kui mul köite ilu järele isu tuleb, eks ma siis astu läbi ja silita sametist selga.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

