22
Jan
10

Talveune piiril

Jaanuarist on kaks kolmandikku juba möödas…

Kuu algul mõtlesin, et kuna mul töökoormus väiksem ja vaba aega seega rohkem, saan rahulikult kodus olla ja tegelda asjadega, mis meeldivad, muuhulgas korrastada oma üle pea kasvavat paberimajandust, arvuti pahnast puhtaks teha ning kindlasti fotokaga ringi käia. Ainus eeldus oli, et saan rahulikult üksi kodus olla ning kogu aeg ei tiksu kuklas teadmine, et on kindlaks kellaajaks vaja toit lauale saada või Tupsu järele minna.

Tuhkagi ma sain!

Kõigepealt viskas kuhja lund alla, iga päev tuli end majast sõna otseses mõttes välja kaevata. Iseenesest pole see midagi hullu, värske lumi on kerge ja kohev ning natuke liigutamist ei tee ka paha.

Kuid siis läks kuidagi nii, et ma pole saanudki üksi rahus olla, ikka on keegi kodus. Küll jäi poiss haigeks, küll jäeti Tupsu lasteaiast koju, küll oli muud jama.

Külmalaine tuli kah pauhti kaela, pooled päevad veedame ahjusuu ees. Minusugune tuntud külmavares ju ei ole võimeline isegi mitte ajusid liigutama külmaga, muust rääkimata😛 Kõige parema meelega lesikski oma sooja suleteki all ja enne kevadet sealt välja ei roniks…

Väljas on tegelikult väga ilus, aga suur osa vabadest hetkedest läks arvuti taga – aruanded ja uued projektid tulid millegipärast kõik korraga… Tähtajad kukil, ei andnud neid edasi ka lükata. Lisaks leidis keegi, et mina olen kõige õigem inimene tema tekstidele keelelist korrektuuri tegema, needki asjad kõik ülikiired.

Midagi ma siiski olen enda heaks ka teha saanud.

Esiteks leidsin pika otsimise peale terase välise kõvaketta, väga viisaka hinnaga ja korralikult tootjalt. Nüüd vaatan seda igal õhtul, et peaks nagu hunniku faile arvutist sinna kolima, aga ei jaksa…

Päris suure portsu olen ka ilusaid talvepilte teinud, isegi nii palju, et ära hakkab juba tüütama – valgele lisaks tahaks muidki värve… Kui aus olla, siis ma ei mäletagi, et külm aeg oleks nii pikalt kestnud. Külmalaineid on olnud ja läinud, aga kuu aega stabiilselt külm – ei tule meelde…

Tupsut olen hambaarsti juurde vedanud, iga kord käime pärast seda kohvikust läbi. Õhtune linn on ka ilus, kuid lapsele ja fotikule lisaks veel statiivi vedada pole viitsinud, seega pildisaak kehvapoolne😦

Ja ongi viimane nädal jäänud. Kaks päeva sellest kulub Läänemaal konverentsile, siis mõne päevaga peab ära tegema terveks kuuks plaanitu ning hakkama valmistuma soojamaareisiks. Vähemalt pääsen veidikeseks eemale, kuigi kardan, et pärast seda on külm veel ebameeldivam.

Ja veebruarist on jälle tööd üle pea…


2 Responses to “Talveune piiril”


  1. 1 maaraja perenaine
    22/01/2010, 19:27

    2006 oli ka sarnane külm. tõsi küll, algul oli kuni jaanuari lõpuni vihm ja lörts. aga siis viskas palja maa peale -30 ja pikalt. vahepeal andis veidi järele ja tuli lund ka isegi, kuid külm kestis mumeelest pea märtsi keskpaigani🙂

  2. 22/01/2010, 22:48

    Külm on jah,ma ise olen aiablogisse külmetama kolinud, kahes blogis enam ei jaksa. Selle mõttehalvatuse kohalt on Sul õigus.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

jaanuar 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

