12
Jul
10

RIP, pisike kangelane

Sa saabusid minu juurde veidi vähem kui kolm aastat tagasi. Saime kohe sõpradeks – olid Sa ju nii armas, pisike, mahtusid parasjagu peopessa.

Nende aastate jooksul veetsime koos toredad tunnid. Tegime tööd ja mängisime, eriti just mängimiseks olid Sa ideaalne kaaslane. Nii mõnus oli Sind käe all silitada.

Tõsi küll, vahetevahel Sa väsisid ja tõrkusid. Siis tuli lihtsalt Sulle uut energiat anda ning jätkasid sama vapralt.

Nüüd aga juhtus paratamatu…

Mingil imelikul kombel libises mu läpakas maha ning maandus nurga peale. Aga kuna just selles nurgas oli osake Sinust, siis võtsid Sa löögi endale. Paraku sai see Sulle saatuslikuks – murdus katki tähtsaim osa Sinust.

Ilma Sinuta olen päris hädas, Lohutan end sellega, et oma kangelassurmaga päästsid Sa mu läpaka…

Puhka rahus, mu pisike punane arvutihiir!


3 Responses to “RIP, pisike kangelane”


  1. 12/07/2010, 16:35

    Ma tean, mida sa tunned!
    (Mul suri hiidvana hiir paar kuud tagasi, ilmselt juhtmes katkes väänamiste peale mingi ühendus, nüüd on sabatu hiir.)

    Loodetavasti sa ei matnud ega kremeerinud seda. 😛

  2. 05/05/2011, 02:16

    Information entry. I about passed your site up in Yahoo however I’m glad I clicked the hyperlink but got to pass through it. I’m definitely better informed now. I shall be telling my girlfriends about your website. They’ll definitely have a kick out of a few things i just read too. LOL. –Rob

  3. 13/08/2011, 18:31

    I think this is among the most vital info for me. And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

juuli 2010
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

