03
Oct
10

sugulased pole oma valida

Aga see, kui palju nendega suhelda või kas üldse suhelda, on suuremalt jaolt küll.

Minul on pool ilma sugulasi täis, aga enamusest nendest ma isegi ei tea, kus nad elavad või millega tegelevad. Põhjused on erinevad, eks nii ole ju kõigil. Osa on lihtsalt kaugeks jäänud, mõnedega pole kokkupuutepunkte juba iidamast-aadamast, mõnedega ehk isegi tahaks suhelda ja on seda proovitudki, aga oleme avastanud, et polegi millestki rääkida.

Suvel otsis mu üles üks mitte eriti kauge sugulane, kellega kohtusin viimati lapsepõlves. Meie vanemad suhtlesid just nii palju kui hädapärast vaja ja mitte raasugi rohkem. Nii jäime meiegi võõraks. Vahepeal saime täiskasvanuks, siis oli vaja oma elu sättida ja lapsi kasvatada ning mitmetel põhjustel polnudki aega ega huvi teineteise tegemiste vastu.

Nüüd aga leidsime ootamatult palju jututeemasid, esimene kohtumine (mis olude sunnil jäi väga lühikeseks), oli ka soe ja südamlik. Edasine suhtlus kinnitas, et meil on siiski palju ühist ning seega saigi nädalavahetuseks külla mindud.

Viimastel aastatel olen taastanud sidemed Virumaaga, mis mulle lapsepõlves küllalt oluline oli. Seegi kord viis tee sinnakanti.

Mõnusad päevad olid. Ei pühendanud me oma aega sugugi ainult mälestuste heietamisele, jututeemasid jätkus varaste hommikutundideni. Avastasime, et kuigi oleme paljudes asjades väga erinevad, on meis samal ajal ka palju sarnast, isegi sarnased toidud maitsevad.  Mingil eluperioodil oleme isegi üsna lähestikku elanud, aga ju siis polnud õige aeg kohtuda.

Vähe on inimesi, kelle seltskonnas saab olla täielikult mina ise, kelle ees ei pea iga liigutust ega ütlemist kramplikult kontrollima, kellele ei pea püüdma näidata ainult ja ainult parimaid külgi endast.

Mõnedki seigad minevikust said läbi harutatud, mõnedki asjad omandasid hoopis uue tähenduse, mõndagi uut ja huvitavat lisandus mälusoppidesse.

Lisaks veel väike retk kaunitesse paikadesse, kuhu ma omal ajal jõudnudki polnud, paras portsjon pilte kaamerasse (mis küll veidi settimist tahavad). Plaanid edaspidiseks….

Hea, kui sugulussuhted on midagi enamat kui teadmine kellegi olemasolust ilma sügavama sisuta, midagi enamat kui kohustuslikud kokkusaamised teatud juhtudel (kui sedagi..).


6 Responses to “sugulased pole oma valida”


  1. 04/10/2010, 00:46

    Mul tekkis küsimus, et kas sa oled siis enamuse inimeste seltsis “mitte sina ise”? (Ütleme siis lihtsustamise mõttes, et töövälises kontekstis…)

    • 04/10/2010, 02:33

      ütleme nii, et üsna tugeva enesekontrolliga. Küllalt kõrvetada saanud….

    • 3 thela
      04/10/2010, 10:08

      Minu käest küll ei küsitud, aga olen sunnitud tõdema, et enamuse inimeste seltsis olen ma tõesti “mitte mina ise”. Nagu kahjuks enamik inimesi, kelle töö rohket suhtlemist nõuab. Seda enam on väärt inimesed, kelle seltskonnas maski kandma ei pea.

  2. 04/10/2010, 11:07

    Ahaa, mingi läbipõlemiskaitse.
    Saan aru.

  3. 05/10/2010, 14:51

    how are you!This was a really fine topic!
    I come from roma, I was luck to discover your topic in digg
    Also I get a lot in your website really thank your very much i will come later

  4. 22/10/2010, 21:18

    Bertrand Russell~ Man needs for his happiness not only the enjoyment of this or that but hope and enterprise and change.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

oktoober 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

