05
Mar
11

mina, suurvõlgnik

Postkastis ümbrik. Saatjaks Tele2. Sisu: tuletame meelde, et Teil on tasumata sideteenuste arve summas 40€, palume kohe tasuda, muidu (järgneb tavapärane blablablaa viivistest ja inkassost jne). Ei mingeid arvenumbreid ega teenuste kirjeldusi…

 

???????????????????????????????????????

Pole selle firmaga pistmist, noh… Ja summa ka selline, et me peres kokku ka ei suuda kuu ajaga sellist arvet tekitada. Igasugused mõtted tulid pähe. Aga õnneks oli kirja lõppu lisatud ka klienditeenuse number, millele siis helistasin. Kusjuures see number loomulikult pole tasuta…

Automaatvastaja: kui soovite eestikeelset teenindust, vajutage klahvile 1

Järgmine soovitus, seekord sobis mulle klahv 2

Jälle loeb rea probleeme üles, minule sobis alles klahv 5

Lõpuks ometi elava inimese hääl. rääkisin probleemi ära, tema klõbistas enda poolel arvutiklahve ja vaat mis välja tuli – arve pärit aastast 2005, lauatelefoni eest (kuskilt mälusopist hakkas välja kerima, et jah, oli kunagi selline asjandus majapidamises), aga summa kuidagi kahe silma vahele jäänud, pealegi nii väike, et inkassoks poleks niikuinii läinud. Aga vaat euro tulek viskas kõik sellised ripakil asjad ette.

Mina: mis väike see 40€ on? Tema: Ei-ei, sent vähem kui 4€ peab olema!

Lõpuks jõudsime järeldusele, et kui me omal ajal lepingu lõpetasime, jäi ühel või teisel see arveke kahe silma vahele (enda kohta ma seda hästi ei usu, sest Elioniga ma kaklesin veel kõvasti tollal – too üritas ju viimast mahla sidrunist välja pressida), aga noh, see 4€ mind ei tapa.

Noortega leidsime, et rikas firma oli krooniajal, kui oma raha nii kaua taga ei otsinud. Euro aga pigistab kõri kinni ja nüüd tuleb viimane kui sent üles korjata.

Sellegipoolest on alati targem üle kontrollida, et kogemata kombel kümme korda suuremat summat ei maksa – ega tagasisaamine enam nii lihtne pole…

 


2 Responses to “mina, suurvõlgnik”


  1. 1 cratikas
    05/03/2011, 21:42

    Tõesti huvitav variant ja veel nii paljude aastate tagant…njaaa…mine tea,mis uudiseid inimesed veelgi saada võivad?!

  2. 06/03/2011, 12:33

    Mul oli Starmaniga analoogne lugu. Arve aastast 2004 ja mina nende mustas nimekirjas. Suurusjärk enamvähem sama. Teada sain täiesti juhuslikult kui Zuumboxi tahtsin teha. Kirjutasin neile möödunud aastal ja uurisin, mis arvega tegu. Tuli välja, et teenuse lõpetamisel oli jäänud viimane kuu õhku. Kolisin neile antud aadressilt õige pea minema, kuid telefon ja meiliaadress praeguseni samad. Uurisin ja puurisin, et mis häda neil ei lubanud siis mulle meilile teadet saata ja lõpuks tuligi välja nii, et keegi polekski mulle teada andnud ja oleksin istunud nö. mustas nimekirjas elulõpuni vist. Leiti ka seda, et ikkagi nendepoolne hooletus, et lepingut lõpetades juba mulle summat teada ei antud ja lihtsalt kustutati asi ära. Imelik lugu igatahes.
    Ja Tele2 on minu silmis isikuandmete lekitajana pahameele ära teeninud ning sestap pisut ebausaldusväärse mainega.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

märts 2011
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

