09
Jul
11

“kiidan” teenindajaid

Kui keegi peaks mulle soovitama külastada Nõmme looduskaupade poodi, võib selle soovituse lahkesti endale pidada. Ma nimelt täna just käisin seal…

Mõtlesin, et teepuuõli kohe-kohe otsa saamas, äkki saan sealt uue. Kui poodi astusin, oli müüjanna elavas vestluses, ei saanudki aru, kas kliendi, sõbranna või muidututtavaga. Noh, õlide riiul kohe ukse kõrval, hakkasin siis ise vaatama. Õlid paraku nii madalal, et pidin kükitama. Ei leidnud. Mõtlesin siis, et küsin müüjalt, aga ta ei vaadanudki minu poole, jätkas vestlust.

Tõusin püsti ning silme ees läks mustaks – madala vererõhu viga. Krabasin riiulist kinni, nii et pudelikesed klirisesid. Müüja ei teinud väljagi, jätkas lobisemist. Läksingi minema, ei saanud targemaks midagi… Teist korda ma sinna poodi enam ei lähe, küllap seda teepuuõli mujaltki saab.

Teine ebameeldiv kogemus oli tütrel eile Nõmme keskuse kingsepa juures. Nimelt lagunesid ära tema gladiaatorikingade kontsad. Kuna siiani oleme sealt alati abi saanud ja seni pole olnud midagi ette heita, mõtles, et saab nüüdki. Aga nii kui meister kuulis, et tegu suvekingadega, ütles kohe, et ei ole mõtet parandada, isegi ei vaadanud neid kingi….

Tuleb siis ise kingsepaks hakata… Vaja läheb paksemat kummi, kummiliimi ja teravat nuga ning midagi keerulist siin ei tohiks olla, uue kontsapleki saab ju vana järgi lõigata.

Muidugi, võiks ju öelda, et poes kingi küll, milleks vaeva näha. Aga tütrel on nii väike jalanumber, et lihtsalt ei leia sobivaid… Püüdis seda kingsepale seletada ka, aga ei miskit…

No aru ma ei saa – kui mina olen klient ja nõus maksma, mis takistab teenindajal siis minu raha vastu võtmast? Ma ei usu, et kingsepatööga nüüd nii palju teenib, et rohkem vaja pole…


7 Responses to ““kiidan” teenindajaid”


  1. 1 ematehnik
    10/07/2011, 12:04

    tule nõmmelt alla, mustika keskuses oli päris tore kingsepp, ehk saate sealt abi. eks ise tehes saab ka, aga kingsepal on omad liimid ja pressid, millega kindlasti lihtsam püsivat tulemust saavutada.

    kui väike jalg su tütrel on? mul endal 35, no ei ole tore, ei ole…

    • 10/07/2011, 14:43

      tema number on 36, olenevalt mudelist saab 37 ka vahel kasutada…

    • 3 Eve
      11/07/2011, 10:17

      Mustika oma ka vahel pirtustab, aga väga tore ja asjalik noormees on mustika keskuse ees olevates garaazides. see ei ole mulle kunagi öelnud midagi halba, või et ei saa midagi parandada, eriti veel lapse kingi. Üldjuhul tahab, et kohe makstakse, aga ma olen ka öelnud, et mul hetkel sularaha kaasas pole ja alati on saanud ka järgi minnes maksta.

  2. 15/07/2011, 07:47

    Appreciate it for sharing “kiidan” teenindajaid Kukupai salapesa with us keep update bro love your article about “kiidan” teenindajaid Kukupai salapesa .

  3. 15/07/2011, 07:47

    Regards for sharing “kiidan” teenindajaid Kukupai salapesa with us keep update bro love your article about “kiidan” teenindajaid Kukupai salapesa .

  4. 26/07/2011, 01:52

    Superb publish. I wish to appreciate this educational read, I truly enjoy sharing this great post. Keep up your projects. . . .

  5. 07/08/2011, 17:50

    I agree with your “kiidan” teenindajaid Kukupai salapesa, superb post.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

juuli 2011
M T W T F S S
« Apr   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

