14
Jul
11

enam ei jaksa…

Kõik tublid ja korralikud võivad järgneva vingumise ja hala lugemata jätta…

Mõnikord mulle tundub, et olen oma lapsi täitsa valesti kasvatanud😦  Ma nimelt pole neil lapsepõlves malakaga selja taga seisnud ja hommikust õhtuni tööle sundinud…  Ei, ma ei saa öelda, et nad laisad  oleksid. Teevad tööd ja kõvasti kohe. Aga tundub, et kodus teevad ainult siis, kui vaim peale tuleb või ma nad oma naaksumisega surmani ära tüütan… Kõik leebemad vihjed kõlaksid nagu kurtidele kõrvadele.

Muidugi, sellest võib täitsa aru saada, et kui on kuus tööpäeva jutti, libiseva graafikuga ja koju jõutakse hilja, siis vabal päeval tahetakse end kõigepealt välja magada. Aga ega see siis tähenda, et ülejäänud päev kodutöödele läheks… Ikka vaadatakse mulle otsa – mida täna süüa saab? Aga kuidas toit poest koju jõuab või puud pliidi ette saavad, seda küsitakse harva.

Seni pole keegi söömata jäänud, puud on lõhutud saanud ja pliidid-ahjud köetud. Muud asjad ka enam-vähem tehtud. Aga vaat enam ei jõua…

Asi selles, et paar nädalat tagasi hakkas parem küünarnukk valutama. Ei valutanud kogu aeg, peamiselt siis, kui raske poekotiga tulin või midagi tõstsin. Viimasel ajal aga ei saa isegi joogipudeli korki enam lahti keeratud, noaga millegi hakkimine on kah paras piin, juukseid saab hädapärast kammitud…

Arst diagnoosis närvipõletiku ja käskis käele rahu anda. Aga kuidas see praktiliselt peaks välja nägema? Soovitaks keegi mulle head koduabilist?

Plaanisin siin puhkuse ajaks ühte-teist, jääb vist tegemata😦  Kibuvitsajuurikad ootavad väljakaevamist, naadid kah… Isegi kurke pole saanud lihtsalt sellepärast hapnema panna, et ei suuda rõikajuurikat maast välja sikutada. Eks söövad siis niikaua värsket kurki, kuni keegi selle töö ära teeb.

Teistel veel puhkust pole, et saaks päriselt tegemised nende kaela lükata. Tupsu on mul siin igapäevaselt käepärast ja tema vähemalt püüab aidata, kuigi suurema osa päevast kulutab halisemisele kui iiiiiigav temal ikka on ja kas ma ei võiks sellele ja tollele helistada, et kedagi endaga mängima kutsuda. Siin läheduses ju lapsi pole, naabripreili on ka kas reisil või laagris, päev-kaks kodus ja läheb jälle…

Kõige parema meelega võtaks koti selga, kaamera kaenlasse ja kaoks kohe päris tükiks ajaks🙂 Kaamerat hoian ju vasaku käega, päästikule vajutada käsi lubab. Nojah, et pärast arvutis vaja pilte töödelda – jälle jama, sest ega pikalt hiirega toimetada ka saa…

Njah, poisi spordisalvid igatahes on nüüd minu. Kui paremaks ei lähe, siis uuesti arstile ja ehk saab mõne tõhusama ravi. Seni aga tuleb prouat mängida…


5 Responses to “enam ei jaksa…”


  1. 1 Elviira
    14/07/2011, 21:43

    Hei!:)
    Ega Sina pole sellise probleemiga esimene ega viimane!:) Sellist asja küll ja küll! Võta asja rahulikult! Riputa käsi kaela ja tee tegemist vajavatest asjadest nimekiri! Pane see lauale ja ütle, et nüüdseks, kuni mu käsi on kaelas on nii ja kõik! Kui käsi paraneb, teed teise nimekirja sellstest tegemistest, mis jääb sinu kogukonnas teistele teha, sest nad vajavad seda. Asendamatuid ei ole ja su pere peab arvestama sellega! Ära anna järele vaid jää kindlameelseks, sest küünarliigeseid veel ei vahetata ja kui asi läheb krooniliseks, siis oled pikalt kimpus:) Põletik on ju liigese hävitaja!:) Oled juures tegemistel ja juhendad kui seda vajatakse, aga kui närv püsti aetakse, pane kokaraamat lauale ja mine jalutama – värske õhk on hea! Hoidu märjast nahast, tuuletõmbusest. Söö lisaks B-komleks ja C- vitamiine. Saad rutem hädale abi! Tervene ilusti ja jää kindlameelseks!:))

  2. 2 Varju
    15/07/2011, 00:18

    Aga tead, ma võiks ju vabalt appi tulla kui vaja. Mul on aega laialt käes ja aitaks hää meelega, päriselt ka🙂 Ja täna just mees küsis mu’lt, et kas ma tean kedagi, kellel oleks vaja nt puid lõhkuda. Tal tuli selline kummaline puudelõhkumise isu pääle, et niisama sporti teha ei viitsi, vaid tahaks teha midagi füüsilist, millest reaalset kasu ka tõuseks. Nii, et kui on vaja puid lõhkuda, siis saaks see ka tehtud. Nii et anna aga teada kui meid vaja on!🙂

  3. 15/07/2011, 06:24

    Ma olen sinu nahas kogu aeg olnud, ainult ptüi-ptüi-ptüi – küünarliiges või misiganes liiges ei valuta ja kuidas ma siis nimeirja kirjutan?

    Aga see on rõve, kui teised ühe turjal liugu lasevad. Esteks anna oma sissekannet lugeda ja teiseks sea piire ning kolmandaks mine mõne sõbrantsi juurde nädalakeseks.
    🙂

  4. 15/07/2011, 08:32

    Sul pole rinnalapsi, seega teised tööd võivad kõik oodata ja jooksku see, kel kõige suurem janu on.
    Mul on hea ässitada, sest ise tean, kui kõik tööd ja suguvõsa hädised minu kaela jäeti. Enam ma sellist viga ei teeks!
    Need krooniliseks muutunud liigesehädad on väga viletsad asjad.

  5. 5 Ingrid
    27/07/2011, 18:26

    Loe igaks juhuks:http://www.inimene.ee/?disease=t&sisu=disease&did=547
    Ja peale selle on küünarliigeses muidki põletikulisi haigusi. Närviviga see vist pole.
    Igal juhul on haigus väga pikaldane ja tavatseb korduda.


Lisa kommentaar

Lehed

Blog.tr.ee "";

ajaarvamine

juuli 2011
M T W T F S S
« Apr   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

